Kliky, převodníky
Kliky SHIMANO Ultegra FC-R8000 (11 rychlostí) silniční
Ultegra FC-8000 (
Kliky Holowtech II (2x11 sp) - nižší hmotnost, vyšší akcelerace Optimální přenos energie 4-ramenné provedení, ověřené sadou DURA-ACE.
Ideální rozestupy převodových poměrů 11-stupňového pohonu umožňuje volit širší i jemnější odstupňování Holowglide - dutá struktura na vnějším převodníku - vyšší účinost přenosu energie
Kliky SHIMANO XTR FC-M9120 (12 rychlostí)
kliky XTR FC-M9120 integr.klika 1x11/12 175 mm
Dodáváno: bez převodníku a bez BB misek
Kliky SHIMANO XTR FC-M9000 (11 rychlostí)
XTR FC-M9000 (1x2x11 speed), DYNA SYS
Speciální kliky HOLLOWTECH ll pro závody XC
Kombinovatelnost se všemi novými převodníky XTR
Úzký Q-faktor (158mm)
Kliky SRAM XX1 Eagle Boost 148 DUB X-SYNC 2 (12 rychlostí)
Kliky SRAM XX1 Eagle Boost 148 DUB 12s Direct Mount X-SYNC 2 černý převodník (ložiska nejsou součástí balení)
Skuteční závodníci vždy hledají výkonnostní výhodu – neúnavné hledání vybavení, které je lehčí, tužší, odolnější a s lepší životností. Abychom mohli vyrobit nejlepší možnou soustavu pohonu, museli jsme opakovaně testovat a vyvíjet design našich klik. Naše zcela nové kliky XX1 Eagle™ CARBON TUNED™ jsou naše nejlehčí, nejtužší a nejodolnější kliky, které jsme kdy vyvinuly. Přínosem technologie DUB™ je jednodušší spojení mezi osou klik a středovým složením a hlavně nové definování pojmu životnosti. Kliky vybavené technologii DUB znamenají jednoduchost, kompatibilitu a životnost.
Kliky CAMPAGNOLO 12s Record UT (12 rychlostí) silniční
KLIKY ULTRA TORQUE Record™ 12x2 byly upraveny pro 12-ti rychlostní systém. Nové převodníky jsou optimalizovány pro použití s užším rětězem a zdvojené náběhy zajišťují okamžitou odezvu na řazení. Změnu doznal taká design, u kterého se podařilo docílit lepších aerodynamických hodnot. Zachován samozřejmě zůstal léty prověřený systém spojení dvou poloos za pomoci jediného šroubu
Kliky CAMPAGNOLO 12s SUPER UT Record (12 rychlostí) silniční
KLIKY ULTRA TORQUE Super Record™ 12x2 byly upraveny pro 12-ti rychlostní systém. Nové převodníky jsou optimalizovány pro použití s užším rětězem a zdvojené náběhy zajišťují okamžitou odezvu na řazení. Změnu doznal taká design, u kterého se podařilo docílit lepších aerodynamických hodnot. Zachován samozřejmě zůstal léty prověřený systém spojení dvou poloos za pomoci jediného šroubu (systém Ultra Torque).